pondelok 18. decembra 2017

7 days of Christmas / day 1



Vedzte, že aj napriek mojej neaktivite posledných niekoľko mesiacov som na blog či blogovanie (ešte) nezanevrela. A vraciam sa práve v čas vianočný preto, že mám na blogu už od jeho začiatku tradíciu vianočných denníkov a keď už som tento rok nerobila blogmas, bolo mi ľúto nectieť moju malú tradíciu. 

Dnes to bude článok zostavený z celého víkendu, pretože v sobotu sme boli, tradične, v Drážďanoch na predvianočných nákupoch o ktoré sa s vami musím podeliť.

Tento rok som do Drážďan išla okrem rodičov aj s B. a bolo to fajn spestrenie. Vzhľadom na to, že mamine nebolo ráno dobre, vynechali sme vianočné trhy, čo mi na jednu stranu vôbec nevadí, ale zároveň ma to trochu mrzí. Pôvodne som vám chcela ukázať aj môj nákup v Primarku, ale bohužiaľ nebol čas ho nafotiť, takže ten bude v inom článku. 

V nedeľu začalo v Prahe šialene snežiť a ja som teda veselo zostala doma. Piekla som medovníky a pozerala na film Fred Claus a neskôr, aby tej vianočnej atmosféry nebolo málo, som balila darčeky a pozerala na Grincha. Musím povedať, že tento rok som na svoju farebnú kombináciu naozaj pyšná, pretože mám všetko zladené do posledného detailu. 




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥