piatok 10. marca 2017

Február { life in pictures }


Týmito mesačnými článkami si vždy pripomeniem, ako ten čas letí. Mám pocit, že február utiekol nejako prirýchlo a nie je to len tým, že mal len 28 dní... 
Mala som narodeniny, viac o mojom narodeninovom dni tu a ak by vás zaujímalo, čo som dostala, tak sa môžete pozrieť sem. Od rodiny zo Slovenska mi prišlo toto blahoželanie a v obálke som si našla aj krížovky čo je, dalo by sa povedať, taký inside joke s babkou. 



Snažila som sa kresliť. Nikdy som v kreslení nebola dobrá a tým, že sa mi nepáčili moje obrázky, tak som ani nekreslila, čo je celkom paradox lebo ako sa môže človek zlepšiť, keď necvičí. Jedného večera som si na YouTube našla niekoľko návodov ako kresliť a dve hodiny kreslila. Vzniklo z toho pár celkom obstojných obrázkov a jeden celkom dobrý obrázok The Schuyler Sisters. No nie, že by som na svoje výtvory bola nejako pyšná.


Nie som úplne študijný typ a tak je pre mňa dokopanie sa k nemu dosť náročné (strašné výhovorky toto), najmä ak ide o niečo ako fyzika...


Jeden večer som bola tak demotivovaná, že som si musela urobiť motivačnú stenu. Ide o zmes textov muzikálov a citáty z Pinterestu.


Nedeľňajší obed, teda myslím, neviem či bola zrovna nedeľa. 


Podarilo sa mi predať väčšinu starého nábytku a tak teraz, konečne po 9 rokoch, čo tu bývame, prerábame moju izbu. Posledný mesiac som bola obklopená zmätkom, keďže som nemala komodu a všetky veci z pod postele sa mi váľali po izbe. 


A na záver jeden nádherný východ slnka. 

1 komentár :

  1. Tie palacinky a k tomu kresleniu. Nezalezi co z toho vznikne, ale hlavne ze ta to bavi. Ja tiez obcas carbem a je to prijemne zabavenie mysle popri vsetkych tych logickych rozhodnutiach dna

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥