utorok 22. marca 2016

Moje jarné prázdniny [denník]


Moje jarné prázdniny neboli boh vie ako jarné a väčšinu som ich presedela doma a pozerala seriály. A verím tomu. že toto nie je len moja prázdninová realita. Tak mi napadá, že by som vás mohla konečne oficiálne oboznámiť s mojou Teen Wolf závislosťou, volám sa Ema a som závislá na Teen Wolfe. NO A ČO. Neodsudzujte ma, každý máme nejaké slabosti. Týmto oznamom si tiež sľubujem niekoho, kto je podobne posadnutý. Vráťme sa ale k tomu, o čom tento článok naozaj je. Jeden z tých dní, ktorý som kompletne nepresedela v posteli, bola streda. Prakticky to bol jediný deň, ktorý som kompletne nepresedela v posteli. 

Prvou vecou, na ktorú som sa veľmi tešila, bol balet Sněhová královna, ktorý nedávno Národní divadlo uviedlo. V decembri sme sa s maminou boli pozrieť na Louskáčkovi, ale poviem vám toto bola úplne iná káva! Nádhera. Lístky sme si kupovali dosť neskoro, takže sme mali miesta úplne najvyššie, ale aj tak sme mali skvelý výhľad.

Večer som s D. vyrazila na koncert Marina and The Diamonds. Neskutočne som sa tešila. No a neboli by sme to my, keby sa niečo nepokazilo. Mala som všetko pripravené, vypočítané kedy musíme vyraziť, lenže... nezistila som si kde presne to je, takže sme blúdili, behali z jednej strany na druhú, ja som prepadala panike, do toho všetkého začalo pršať a do začiatku zostávalo pätnásť minút. Našťastie sme stretli ďalšie stratené duše, čo ma upokojilo natoľko, že som mohla zasa začať dýchať. Takže zážitok. Prišli sme do poloprázdnej haly (naprosto vyhovujúce), takmer dve hodiny čakali a potom to začalo. Koncert bol super, Marina vyzerala úžasne, pesničky a atmosféra boli úžasné, všetko bolo úžasné. Až na organizáciu, ale tak čo už.

Obdobie jarných prázdnin je už u konca a teraz nás čakajú veľkonočné. Čo plánujete? 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥